Monday, July 11, 2011

Заешко с бял, винен сос / Rabbit with white wine sauce



6 порции

заешко месо (1 заек)
4-5 моркова
2 глави кромид лук или десетина шалотс
2-3 дафинови листа
бахар 7-8 зърна
1 ч.ч. бяло вино
1ч.ч. вода
40 гр краве масло
сол и черен пипер
брашно за сгъстяване
Месото се нарязва на порции и осолява. Всички продукти се слагат в тенджера под налягане и се готвят около 30-40 мин., след което месото и зеленчуците се изваждат и бульонът се сгъстява с брашнена каша до желаната гъстота. Може да се добави 30 мл сметана за по-нежна текстура.

3 comments:

  1. Светле, досега съм правила заешко само в голям гювеч. Така в тенджера под налягане не ми е хрумвало да го направя, но следващия път задължително ще опитам по твоя начин.:-)))
    Усмихната седмица!

    ReplyDelete
  2. Аз често готвя в тенджера под налягане- спестява ми време... или другия вариант е бавна тенджера, еквивалент на нашия гювеч. Ето още дна рецепта за заешко: http://margatyna.blogspot.com/search/label/rabbit

    :)))

    ReplyDelete
  3. Светле, харесвам заешко и твоята идея много ми допада :)
    Усмихната и успешна седмица!

    ReplyDelete