Thursday, July 28, 2011

Торта Рафаело


Знаете ли бонбоните Рафаело, онези белите, с кокос и бял шоколад? Аз много ги харесвам, но тук не се намират лесно, при това са скъпи.
Хрумна ми обаче, че спокойно мога да си направя торта със същата комбинация вкусове и понеже сладкарството не ми е кулинарна дисциплина-фаворит, реших да ползвам готовите миксове за кейк на  Duncan Hines  и по-специално Микс за Бял Кейк (да не се бърка с Angel Food Cake) . Изразен аромат на френч ванила в блатовете-до тук добре, фростингът или кремът за намазване отгоре на кейка също е същата марка с вкус на и бял шоколад. Кремът за пълнеж направих сама, като разбих сметана с пудра захар, добавих кокосова есенция и кокосови стърготини. Втората торта също е покрита  скокос и шоколад под формата на пеперуди, за чиято направа отделих също от моето време. Така се получи кейк (торта) Рафаело, който съм правила два пъти у дома (за гости).




2 comments:

  1. Прекрасна торта, бяла, снежна.:-))))
    Благодаря ти за гостуването при мен, но май не си си взела веселата награда.:-))))
    Май се досещам, кой ще е неоповестения гост.:-))))
    Хехе. Макар и да се забавям малко, имам време до крайния срок. Нещо техниката сдаде багажа вкъщи и затова ми се пообъркаха плановете.
    Поздрави сърдечни!

    ReplyDelete
  2. Взех си я, взех си я!:)))) От няколко часа се занимавам с обработка на материалите за партито. Първо работата, пък после наградите:)))))
    Благодаря, Мони!

    ReplyDelete