Sunday, July 31, 2011

Миш-Маш (оригинална рецепта) / Mish-Mash


Понеже майка много обича да прави миш-маш, както и бъркани яйца с домати, когато вчера видя закуската ми в блога, не ѝ се понрави наименованиетоJ Обясних ѝ, че за мен е все “мешаница”, затова и съм нарекла бърканите яйца с домати и сирене миш-маш. Въпреки това, в името на истината и правилната информация, ето и оригиналната рецепта на миш-машJ

1 глава лук, нарязан на ситно
4-5 чушки (ако са разноцветни-още по-добре!), нарязани
4-5 домата
4 яйца
2 с.л. захар
30 мл олио
100 гр овче сирене (аз винаги предпочитам овчето сирене пред кравето)
няколко стръка магданоз
1 чаена лъжичка брашно, размита в 50 мл вода (slurry)-опция
сол

Попарете доматите с вряла вода и ги оставете под похлупак за десет минути. Обелете ги и ги нарежете на ситно, може и да ги смелите.

Запържете лука и чушките в мазнина до златисто, добавете доматите, разбърквайте от време на време. Подправете със сол и захар, захар се слага, за да потуши киселинноста на доматите. Когато зеленчуците са омекнали е време да добавите малко брашно, размито във вода за сгъстяване на кашата. Чукнете и яйцата вътре. Разбърквайте, нека яйцата се сготвят. Дръпнете от огъня и добавете сиренето. Ако желаете, добавете го в последствие. Аранжирайте с магданоз.

Ако желаете, преди добавянето на доматите, можете да сложите ч.л. червен пипер, или да накълцате магданоза в миш-маша, когато го дръпнете настрани от огъня. Аз лично предпочитам  начинът, който е описан по-горе.





No comments:

Post a Comment