Wednesday, May 30, 2012

Омар с Пармежан и магданоз




2 порции

2 замразени опашки от омари (300-350 гр всяка)
30 гр краве масло
40 мл бяло, полусухо вино
2-3 скилидки чесън
щипка морска сол

продукти за бешамеловия сос

30 гр краве масло
2-3 с.л. брашно
2 ч.ч. прясно мляко
3 с.л. млян Пармежан
½ връзка магданоз, нарязан на ситно
черен пипер и сол на вкус

Опашките се размразяват и срязват по дължината на хитиновата обвивка, месото се вади и задушава под похлупак заедно с хитиновата обвивка с масло, вино и чесън. Суровото месо на омара има леко прозрачен вид, готово е, когато побелее и стане непрозрачно. Запазете бульонът настарни.

Запържете до златисто брашното в краве масло. Добавете млякото и бульона. Бъркайте докато сосът се сгъсти. Дръпнете от огъня и овкусете с Пармежан, магданоз соли черен пипер.

Декорацията е по ваш избор! Сигурна съм, че крайният резултат ще е по-добър от мояJ Ние просто бяхме гладни и не отделих достатчъно внимание на снимки и презентацияJ

2 comments:

  1. Ами Светле, пак залитнахме по топлите страни;) Прииска ми се вече да съм в отпуск и да хапвам омарчета някъде по морето;)
    Много апетитни снимки!

    ReplyDelete
  2. И на мен ми се иска повече слънчице и топлина. И тук вечер температурите падат до 6 градуса, а през деня вали дъжд. Днес нарочно сготвих чили кон карне, за да си стоплим душите поне с червено винце. Лятото не иска да дойде!:(

    ReplyDelete