Sunday, September 1, 2013

Хлебни панерчета


 

В Щатите има една гурме верига- кафене и пекарна в едно, където се предлагат тестени изделия, както и супи, сандвичи, салати, наречена Panera Bread. Една от любимите ми супи е крем супа от горски гъби, сервирана в хлебен панер. Не знам кое ми допада повече, супата или хлебчето, но идеята за сервиране със сигурност ме вдъхнови да спретна такива хлебчета у дома. Освен с размерите на супена купа, хлебчетата могат да се персонализират и напълнят според личните предпочитания на консуматора. Тази сутрин сторих точно това. Събрах каквото имах в хладилника, домат, чушка, пушена наденица, кашкавал, сирене, пъдпъдъчи яйца и спретнах следните мини закуски:
Тестото за тези питки не е нищо особено, малко повече разтопено масло, вместо олио и малко повече брашно, за да се получи твърдо тесто. Хлебчетата могат да се намажат с разтопено масло или с жълтък, размит в малко вода и олио  преди да се изпекат, след като са готови се изрязва капаче и се издълбават.  
 


 

Зеленчуците нарзязах на дребно и запържих в краве масло, първо чушката и наденичката, след това домата, за да редуцирам водното съдържание. Добавих в панерчетата овче сирене и кашкавал и чукнах по едно мини яйце отгоре. Запекох в партигрила на горен реотан, колкото да се стегне яйцето. Можете да асоцирате вкуса им и резултата като цяло  с мини пици, но гарантирам,че са ефектни и забавни за правене!

3 comments:

  1. Много са апетитни, Светле!

    ReplyDelete
  2. Светле, откога и аз планирам подобна закуска, но напоследък не успявам да се събудя преди всички и да си дам малко преднина. Прекрасно е!

    ReplyDelete
  3. Благодаря, Дани, Мъхче! Аз хлебчетата ги направих предния ден, зада имаме хляб за агнешката супа със зелентия. Тия дни ще кача и снимки, и рецепта....Дано ми дойде вдъхновението!:)

    ReplyDelete