Thursday, May 22, 2014

Смути с мед и кайсии


 

Като дете обичах да ходя с родителите си в Русенската сладоледена сладкарница „Будапеща”-място с разнообразени сладоледи, мелби и айс-нектари, от които любим ми беше айс-нектар „Кайсия”. Вчера реших да си спретна една следобедна закуска, която да наподобява точно този нектар, но в малко по-здравословен вариант и останах доволна от резултата, който споделям с Вас. Поднасям Ви напитката с лятно настроение J:
 

·       3-4 меки кайсии

·       200 мл прясно мляко

·       2 топки сладолед

·       1 с.л. акациев мед
 
 
 
 
 
 
 

Кайсиите се измиват и почистват от костилките, след което се режат на четвъртинки и се пасират до хомогенна смес в блендер с останалите продукти.

2 comments:

  1. Чувала съм за тази русенска "Будапеща"! А и това смути ми харесва! Само веднъж да дойде трайно лятото, а и с него кайсиите! Поздрав!

    ReplyDelete
  2. A, не! Хич и не чакам лятото, търся го!:)))))))) Благодаря за поздравите Мъхче и се радвам,че наминаваш през блогчето ми! Твоето е едно от любимите ми!

    ReplyDelete